poniedziałek, 31 marca 2014

The Versatile Blogger

     Tym razem zostałyśmy nominowane do The Versatile Blogger przez Love Lala, Jowitę Kwaitkowską, Justynę B.A.P (xd), Kyane za co dziękujemy. :)

NIE BĘDZIEMY NOMINOWAĆ, BO JUŻ TO ZROBIŁYŚMY WE WCZEŚNIEJSZYM POŚCIE



 Lin Young:
1. Boję się ciem.
2. Taniec jest moją pasją.
3. Nie lubię brukselki.
4. Mam dużo wrogów z uwagi na mój wygląd.
5. Słucham to co mi wpadnie w ucho. :)
6. Lubię koszykówkę
7. Zawsze dążę do celu
8. Rysuję, kiedy mi się nudzi.
9. Chodzę na chór
10. Dużo jem, a nie tyje.
11. Mam starszą siostrę.
12. Mam psa
13. Zostanę chrzestną.
14. Lubię truskawki <3

 Rin:
1. Jestem zawsze punktualna.
2. Lubię j.polski
3. Kiedyś grałam w siatkówkę i pływałam.
4. Mam problemy z sercem.
5. Mam brata
6. Próbuje schudnąć xd
7. Mój ultimate to Chanyeol
8. Mam w planach naukę chińskiego
9.  Lubię słodycze
10. Mam 171,5. T.T
11. Lubię tańczyć wraz z Lin Young.
12. Uwielbiam rodzynki <3
13. Mam małe uszy i nos xd
14. Robię dobre koreczki i kanapki.

1 komentarz:

  1. Linnie,nie przejmuj się innymi ;) Ja też często jestem hejtowana za wygląd ;)
    Ale pamiętaj,że zawsze główka do góry i idziesz haha ;)
    Rin,może jakiś mały przepis na koreczki? ;D ;)

    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń