wtorek, 18 marca 2014

Liebster Award

    Aaaa, drugi raz nominowane! Tym razem za Lunaye za co bardzo dziękujemy. <3 Odpowiem tylko ja na pytania, bo Lin Young jest zajęta. xD

    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odp na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz o tym) oraz zadajesz im 11 pyta. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.



Odpowiedzi Rin :

 Twoim ultimate biasem jest...
- Chanyeol <3

Za co kochasz swojego ultimate (podaj 20 powodów) - trochę dużo xd
1. Na samym początku wybrałam go od tak sobie (xd)
2. Jest słodki nawet gdy nic nie robi.
3. Ma cudny, niski głos... <3 
4. Przyciągnął mnie swoim wzrostem.
5. Ma odstające uszy - a ja takie uwielbiam, haha~
6. Zawsze jest pozytywnie nastawiony.
7. I miły. ^^
8. Ma takie ładne zęby ;o (Mój mózg powoli się wyłącza xd)
9. Jest takim multitalentem.
10. Umie beatboxować <3333
11. Ma zaraźliwy śmiech - to chyba każdy wie. 
12. Kiedyś słuchał green day - tak jak ja. :D 
13. Dzisiaj więcej nie wymyśle. ;c 

Twój ulubiony zespół i najmniej lubiany?
Ulubiony to Exo i Snsd :)
Najmniej to 2ne1 (nie wiem czemu, nie pytajcie)

Do 3 pyt. dlaczego akurat te zespoły?
 Exo uwiodło mnie przez chińskie piosenki i tylu azjatów w jednym zespole, haha~
 Snsd ma bardzo chwytliwe nuty, a one same wydają się być bardzo miłe.
 2ne1 kiedyś je lubiłam, ale nie wiem czemu teraz za nimi nie przepadam. 

Ulubiony styl
Gdyby było mnie stać na droższe ciuchy z pewnością ubierałabym się bardziej elegancko, teraz zakładam płaszcz, trampki itp - tak zwyczajnie :)

Wolisz matematykę czy WF?
Jasne, że WF

Ulubiony film
Step Up :)

Ostatnio czytana książka?
Niestety lektura... Balladyna, a taka z normalnych to "Jedenaście minut"  i "Marzenie o innym świecie":)

Czy jesteś zakochany?
W jakimś stopniu każdy jest. ;3

Ile razy dziennie patrzysz w lustro?
Około 10. xd

Czy lubisz siebie takim jakim jesteś?
 Tak, jednak mogłabym zmienić parę rzeczy. :)

Nominuje:


 WIĘCEJ NIE MAM

Pytania dla nominowanych:

1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
2. Czy zdarzyło Ci się "wymienić" biasa na innego?
3. Twoim zdaniem, kto ma najlepszy wokal i rap w kpopie?
4. Z czego najczęściej bierzesz pomysły na scenariusz/opowiadanie?
5. Co jest Twoim celem?
6. Czego (w tym momencie) pragniesz najbardziej?
7. Opisz swój idealny dzień.
8. Twój ultimate i dlaczego on.
9. Kto jest twoim autorytetem? 
10. Czy sytuacje ze swoich scenariuszy chciałabyś, aby zdarzyły się w prawdziwym życiu?
11. Nazwa piosenki, którą mogłabyś słuchać do końca życia?


~RIN

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem te 12 powodów, to i tak dużo, bo to więcej niż połowa. XD
    Tak idealnie dla EXO. Dwanaście. <3
    W każdym razie, zastanawiam się skąd się wzięło to całe nominowanie? Od jakiegoś czasu widzę to na blogach, ale nie mam pojęcia gdzie i jak się zaczęło.
    Co do ulubionych i nie ulubionych zespołów: każdy tak chyba ma, że jakiś zespół po czasie się nudzi albo przestaje podobać, więc to dość naturalne. ^^
    Pozdrawiam i czekam na jakieś nowe prace z waszej strony! :3


    P.S. Mogłybyście usunąć te kody przy dodawaniu komentarzy? ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez nie wiem skad te nominowania xd STRASZNIE MI PRZYKRO bo zapomnialam nominowac Twojego bloga... T.T Kiedy bd na laptopie postaram sie usunac te kody.

      Usuń
    2. Ach, nie przejmuj się! Ktoś gdzieś mnie nominował z tego co czytałam, a ja aktualnie nawet nie mam czasu, by taką notkę przygotować, więc spokojnie! Będzie jeszcze okazja, a poza tym, dla mnie najważniejsze jest to, że nawzajem do siebie wpadamy i przy okazji fajnie się gada. XD

      Usuń
    3. Do Ciebie na bloga to zawsze muszę spojrzeć, a to dlatego, że piszesz z SENSEM. Ja niestety nie mam weny i chęci do pisania następnego OS. T.T Przyszedł czas, żebym pogłówkowała jak usuwa się te kody. xd

      Usuń
    4. Ach, dziękuję bardzo! Choć nie wiem czy ostatnio dodany przeze mnie scenariusz jest napisany z sensem. XD Ale pisałam o I:ocie, Idiocie, więc w sumie głupie powinno być.

      Jak to nie masz chęci? Czemu tak? Q____Q

      Gdzieś w ustawieniach jest. Po lewej stronie gdzieś powinno być komentarze, tam się wchodzi i ustawia wszystko co potrzebne. Tak mi się coś wydaje. XD

      Usuń
    5. O! Znalazłaś! Super! Teraz od razu lepiej, bo nie muszę oczu mrużyć przy tych kodach. XD

      Usuń
    6. No wiesz, pomimo tego że jestem dopiero w gimnazjum jest sporo nauki, dlatego gdy mam wolne to nie chcę mi się pisać. Ale najgorsze jest to, że nie mam pomysłu. xd Mi się twój ostatni scenariusz podobał - zresztą jak każdy. :)) Trochę mi teraz szkoda, bo ten tydzień mam luźny, a nie wiem o czym pisać, a do tego OS ma być z GD (niezbyt lubię pisać z nim opowiadań). A Ty z kim teraz bd pisać? ;3 /Rin

      Usuń