piątek, 5 lipca 2013

The Versatile Blogger



Zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Geum JanDi  i  Polish Asians Kamawo ♥ Jestem wzruszona i zaskoczona jeszcze raz Dziękuje <3.

Zasady:
~Pokazać nagrodę Veratile Blogger Award u siebie na blogu
~Ujawnić 7 faktów o sobie
~Ńo minować 15 blogów, które jego zdaniem na to za sługują
~Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
7 faktów o nas:
Linyoung
Moją pasją jest taniec ♥
Łatwo mnie zranić . :( 
Zaczełam oglądać dramy przez koleżanki (Ola , Ada) i sie w to wkręciłam . Dziękuje <3
Nie lubie zmywać naczyń x D

Rin:
 Nie lubie jogurtów xd
Nie lubie mojego wzrostu :C
Często wyobrażam sobie mnie i jakiegoś biasa na randce czy coś w tym stylu ^^


Nominujemy :


Jeszcze raz Dziękujemy <3  Geum JanDi i Polish Asians ~~Rin ♥Lin Young




 

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy za nominację :) Ciasteczko&LinYong z http://opowiadaniakpop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to jest The Versatile Blogger ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo wdzięczna za nominację. Szczerze się tego nie spodziewałam! <3
    Wy również znajdujecie się na mojej liście, która pojawi się za niedługo na blogu <3
    Natalia z http://m-l-k-fanficsyaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń