sobota, 29 czerwca 2013

Xiumin - Kara



                                                      Scenariusz dla Jae Rin Kim ♥

Zbliżał się weekend , wszyscy wychodzili na spacery ze znajomymi, a ty musiałaś zostać w szkole bo spóźniłaś się na zajęcia . Nauczycielka kazała Ci siedzieć z resztą spóźnialski uczniów w klasie przez większość dnia . Weszłaś do sali i zauważyłaś , że reszta osób już tam jest. Usiadłaś w wolnej ławce , po Twojej lewej stronie siedziała brunetka które patrzyła się tylko i wyłącznie w swoje lusterko . Powiedziałaś jej ''cześć'' , ale nie odpowiedziała . Po drugiej stronie było wolne siedzenie . Słyszałaś jak pani wcześniej mówiła , że wszystkie ławki będą zajęte , więc ktoś musiał się jeszcze spóźnić . *Niezły ten spóźnialski , nie dosyć , że pewnie nie przyszedł na początek lekcji to jeszcze tutaj wychowawca ma na niego/ją czekać * -pomyślałaś. Nagle do sali wszedł uroczy chłopak . Rozglądał się gdzie może usiąść, zobaczył , że koło Ciebie nikogo nie ma szybko zajął miejsce , tak aby nikt się nie zorjętował , że dopiero przyszedł. Spojrzał się na Ciebie i uśmiechną . Chyba się zarumieniłaś , ale chłopak tego nie dostrzegł, ponieważ po chwili odwrócił głowę w przeciwną stronę. Nauczycielka sprawdziła listę obecności wszyscy którzy mieli się pojawić przyszli .

 

-Zostawiam was na 3 godziny , potem będziecie mogli wrócić do domu.

-A jak komuś będzie chciało się do toalety ? - zapytał jeden z uczniów.

-Musi wytrzymać , no chyba , że bardzo będzie musiał w tedy ewentualnie może iść , ale ma zaraz wrócić. - zatrzasnęły się za nią drzwi.

Nagle większość osób , kierowała się do wyjścia .

-A wy gdzie idziecie ? - ktoś krzyknął do pozostałych

-Do domu , za trzy godziny tu wrócimy .

Zostałaś tylko ty , chłopak siedzący obok i jakaś dziwna dziewczyna w okularach .

-A wy nie idziecie ?

-Nie , ja w sumie i tak nie mam nic do roboty w domu - odpowiedział.

Zostaliście tam sami próbowałaś się nie patrzeć na przystojniaka , ale czasem nawet nie wiedząc kiedy zerkałaś w jego stronę . Chyba się zorjętował , że się mu przyglądałaś . Dziewczyna w okularach która siedziała jak słup soli , nagle wstała i uprzedziła , że wychodzi , bo przypomniało jej się , że musi iść do dentysty i , że za 3 godziny tu będzie . Zostałaś sam na sam z chłopakiem .

-Chyba muszę iść do łazienki - odparł przyglądając się co powiesz .

-To ja też przy okazji wstąpię do swojej . - Oboje wstaliście i poszliście do szkolnych ubikacji. On wszedł do męskiej a ty do damskiej . Odziwo wyszłaś wcześniej . Drzwi od męskiej toalety były lekko uchylone . Nie chciałaś tam zaglądać , ale twoja ciekawość rozkazała się tam spojrzeć. Zauważyłaś jak chłopak przygląda się swojemu odbiciu i coś szepcze . Przybliżyłaś się ,aby usłyszeć co mówi . Jedynie usłyszałaś słowa '' Co ja teraz mam zrobić '' . Przestraszona , że Cię zauważy chciałaś wrócić sama do klasy , ale przytrzymał Cię za ramie , odwróciłaś się w jego stronę . Nie mogłaś wydusić z siebie , żadnego słowa.

-Jak ty sie wgl nazywasz ?

-Jestem _______. - ledwie co opowiedziałaś .

-Kim Min Seok , ale wszyscy mówią na mnie Xiumin . Pomożesz mi ? - zapytał

-W czym ?

Chłopak podniósł koszulkę , zauważyłaś , że ma przeciętą ranę i bardzo krwawi .

*To o to mu chodziło mówiąc co ma zrobić * -wszystko było dla Ciebie jasne . Przejęta stanem chłopaka . Zauważyłaś , że trzyma bandaż , wzięłaś go od niego . Czułaś się dziwnie dotykając chodź skaleczonego , ale bardzo kuszącego ABSA . Zawinęłaś go bandażem i oboje wróciliście do klasy .

-Co Ci się stało , kto Ci to zrobił ? - zastanawiałaś się nad tym .

-Długo by opowiadać - chłopak był niechętny do rozmowy , czuł się trochę skrepowany , że dziewczyna której wgl nie znał dotykała go (wiadomo była to tylko pomoc , ale czuł się nie sfojo) .

-Mamy w sumie dużo czasu i tak nie ma co robić , to znaczy jeśli nie chcesz mi mowić to nie musisz.-odwróciłaś wzrok.

-Byłem na spacerze i zauważyłem jak grupka osób zaczepia pewną dziewczynę . Chciałem ją obronić , udało mi się bo uciekła , ale mnie trochę okaleczyli . Przejechali mi po brzuchu nożem . Wiem , że to się wydaje straszne , ale sam dam sobie rade bez wizyty u lekarze. -chłopak opowiedział całą historię w bardzo wielkim skrucie.

Nie wiedziałaś co masz mu odpowiedzieć . Pierwsze co pomyślałaś , że jest odważny bo stanął w obronie dziewczyny której w ogóle nie znał a do tego nie przejmował sie , że to właśnie przez nią został okaleczony. [W końcu po długiej ciszy .]

-Czemu nic nie mówisz , zaskoczyłem Cie ?

-Po prostu nie wiem co mam Ci powiedzieć , przeraziłam się trochę jak mówiłeś , że zaatakowali Cie nożem . - zauważyłaś , że koszulka Xiumina zrobiła się czerwona . Spojrzałaś na chłopaka i na jego bluzkę . On widząc to również spojrzał . -Musze zmienić bandaż, ale nie mam drugiego.

-Poczekaj tutaj przyniosę Ci .

-Pójdę z Tobą .

Jeszcze chwile kłóciłaś się z chłopakiem , żeby został . Ale on Był tak uparty , ze w końcu ustąpiłaś i postanowiliście razem poszukać bandaża . Poszliście do pielęgniarki której już dawno nie było . Na szczęście drzwi były otwarte . Otwieraliście wszytkie szawki w poszukiwaniach . Nagle wykrzyknęłaś z radości , że znalazłaś . On tylko położył dłoń na twoich ustach , abyś się uciszyła . Pokierowałaś go palcem , aby położył się na leżance a ty zmienisz mu opatrunek. Sama się sobie dziwiłaś , ze mogłaś patrzeć na krew spływające mu po brzuchu. Po udanej akcji, kierowaliście się w stronę sali w której mieliście zostać . Idąc przez korytarz chłopak dziękował Ci , ze mu pomogłaś. Byliście na miejscu słyszałaś hałasy dochodzące z klasy . Uchyliliście drzwi tam wszyscy siedzieli na miejscu a nauczycielka patrzyła się na was przerażającym wzrokiem .

-Czemu nie byliście w sali ?

 

-Poszliśmy do toalety . - zgodnym głosem odpowiedzieliście .

Pani kazała wam usiąść. Już myśleliście , że macie ją z głowy gdy zawołała was do siebie .

-Wy moi drodzy obowiązkowo przychodzicie w następny piątek na kolejne 3 godzinki , za opuszczenie pomieszczenia .

Byliście bardzo źli , bo jako jedyni z nielicznych zostaliście tutaj , a wyszło na to , że to wy znowu jesteście ukarani . Wychodząc zaśmiałaś się do chłopaka mówiąc:

-Oppa ,do zobaczenia w kolejny piątek !





                                                                                                                                   ~` LinYoung ♥

1 komentarz:

  1. och, słodkie to było <3
    i akurat leciało "My Lady" i to "Are you for love?" które XiuMin śpiewa i aż się uśmiechnęłam <3
    dziękuję bardzo *u*
    i jeszcze jeśli mogę, to z D.O. i z Sehunem bym prosiła o scenariusz <3

    OdpowiedzUsuń